torstai 8. tammikuuta 2015

Koiranäyttelyitä & kuvailuja

Moikka!
Ajattelin, että kirjoitan teille nyt, koska olen viikonloppuna...koiranäyttelyissä...of course! Missäs muuallakaan viikonloppuna? Lauantaina menen Aavan kanssa Kajaaniin, kansainväliseen koiranäyttelyyn :) Aava kisaa tosiaan juniori-luokassa, ja samassa luokassa kisailee Aavan lisäksi sen 3 muuta sisarusta, Helmi, Taiga & Ukko!
Saas nähdä miten meidän käy? Vetääkö nää juniorit kaiken ihan överiksi? :D

Kehien jälkeen, lähdemme ajelemaan Pieksämäelle, koska menen mummini luo yöksi!
Lauantaina illalla käyn trimmaamassa shetlanninlammaskoira Viivin, koska suuntaamme yhdessä sunnuntaina Lahden ryhmänäyttelyyn! Viivi kaipailisi enää yhtä sertiä, ja olisi täten muotovalio! Olen esittänyt Viiville jo kaksi aijempaa sertiä. MUTTA, Lahdessa on 51 narttua!  Onneksi meillä on hyvä tuomari.  Viivi on jo aikaisemmin ollut kyseisen tuomarin arvostelemana, todella hyvällä arvostelulla!
Mulla ei valitettavasti löydy mun kamerasta yhtään kuvaa Viivistä, mutta sunnuntaina otamme kyllä kuvia. :)

Lahdessa mulla on aika kiireinen aikataulu, nimittäin mun tuurilla kaikki kehät meni just niin päällekkäin kun vain voi mennä! Esitän myös Australianpaimenkoira Maya:n. Olen esittänyt myös Mayaa aikaisemmin.
Kisaan myös junior-handlerissa. Kisaan siinä kääpiösnautserilla, en tiedä kylläkään tiedä vielä, kenet saan käteeni! Enkä tunne näitä käppäniä ollenkaan. Mutta, koska tilanne näytti jo siltä, että joudun kisata Aavan kanssa, koska en meinannut löytää kisakoiraa ollenkaan, mutta onneksi koira löytyi nyt. :)

Pitäkää mulle peukkuja ♥ Kerron sitten kuvien kera, miten meillä meni.
Mulla ei tosiaan ole kun ihan pari kuvaa, jotka yksi päivä räpsäsin. Ulkona on niin pimeetä, kun tulen koulusta, että ei ole mahdollisuutta kuvata valoisassa lainkaan!
Kiitos kun luit, ja annetaan nyt kuvien & kuvatekstien puhua. Hyvää viikonloppua!



Tyllerön kanssa ulkona pakkas-säässä. Tässä vielä karvat tallella, kasvakaa...kasvakaa.
Tämä pallero on valvottanut Tyttiä ja mua jo pari yötä.

Punatulkku lintulaudalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!