torstai 19. helmikuuta 2015

Pari uutta juttua!

Heipsun! Oltiin maanantaina Pieksämäessä treeneissä. Ensin ajattelin ottaa vain Tytin, mutta kun äiti lupautui viemään aina välillä toista koiraa, niin otinkin molemmat.
Treenit meni tosi hyvin, molemmat koirat käyttäytyi hyvin!
Niin, ja jatkossa myös olen ohjaamassa osaa porukkaa, yhden toisen naisen kanssa!
Eilen treenailin Aavan kanssa tokoa ja se alkaa olla jo edes vähän rauhallisempi (huh..)
Samoin Tytin kanssa treenailin, ja se on niin innoissaan kun pääsee tekemään juttuja, varsinkin maman kanssa ;)
Aamulla heräämiset tuottaa mulle (..ja tytille..) ongelmia, kun ei meinata nousta ylös millään!
Tytti nukkuu ihan kiinni mun kyljessä yöllä, tai mahan päällä, tai olkapäällä, tai tyynyllä. Aamusin se kyllä herättää mut aina ajoissa, mut silti se itsekin on ihan lahna ja vetelä.

Tilasin jokunen aika sitten Aavalle näyttelyviitan, silkkivuorilla, nyt se tuli sitten postissa. Kuva alempana!
Tilasin myös Turkoosin näyttelyhihnan, periaatteella; kun ei ole vielä turkoosia, niin se on pakko saada, ja niinhän mä sen tilasin. Kuva alempana!
Oon ajatellut, et pitäiskö opetella itse tekemään hihnoja, vai jätänkö sen homman osaavimmille käsille? :D

Nyt mun täytyy lähteä pakkaamaan huomiselle kamoja, kun mennään koulun kanssa Häkälle laskettelemaan. Mukavaa viikonloppua kaikille, palataan taas seuraavassa postauksessa (Sunnuntaina, kun Aava täyttää vuoden, niin teen sellaisen Aava- postauksen, jossa kerron meidän kuluneesta vuodesta!)
Moimoi!


Aava diivailee ;)


Me Tytin kanssa♥







Aavan näyttelyviitta! Kuva hieman hämää, mutta todella kauniin värinen tumman ruskean koiran päällä!




Uusi näyttelyhihna.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!